1 sty 2014

:)

Sylwester 2013

  Nowy Rok  => te same marzenia  => większe ambicje  => nowe możliwości  =>   CZAS START!!!

Witajcie, przerwa zaiste długa. Już jestem. Dziś mało o naszym Pieszczochu - nic się nie zmieniło nadal kochamy jak głupki. To już uzależnienie. Dziś skupiam się na nas tych dorosłych (prawie). Otóż za nami impreza Sylwestrowa i ... urodziny hurtem.
Urodziny moje były też :) W tym samym gronie, co zawsze :D Jak co roku - nie zawiedli - pamiętali, nawet cholerka mimo tego,że ja czasem nawalam.... Oni kurde są :) Są i już! Dziękuję Wam Kochani. Dziękuję Tobie Mój Mężu :)

Rozpisywać się nie będę, ale tort mój Wam pokażę :
Peppa - do dziś nie wiem dlaczego :)



Urodzinki były też Justynki ! Jeszcze raz Wszystkiego NAJ:) Biedronka dostała Biedronkę:
:)


Przypomnę jeszcze torcik Krzysia :)
Elmo :)


Seria tortów rozpoczęta !!! Czekamy na kolejnego Solenizanta :) Buziaki :*



.

2 komentarze:

  1. Moja Calineczka na swoje 2 urodziny 21 grudnia też miała tort z peppą - ale nie był aż tak piękny...

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Pozdrawiam

    www.ca-lineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był piękny, bo każdy jest piękny. Każdy jest wyjątkowy bo jedyny w swoim rodzaju !:) Maja już niedługo będzie miała roczek:), nie mam pojęcia jeszcze jak to uczcić ale coś wymyślimy by było dla Niej wyjątkowo :)

      Szczęśliwego 2014 !

      Usuń