3 gru 2013

Z cyklu : ZRÓB TO SAMA - pokój dziecka :) cz.2

Tak jak obiecałam, tak zrobiłam :) Kolejna literka dziś :).
Dziś czas na "a". Literkę zrobiłam wczoraj
późnym wieczorem , uwielbiam ten czas wiem wtedy, że nasza córeczka się nie obudzi za chwilę i nie usłyszę jej w niani bo "śpi już na noc" :) *.

Jedną rzecz jeszcze muszę wspomnieć z życia Dzidziusi !! Otóż w piątek 29.11 nasza córeczka stanęła sama "bez trzymanki" :D. Mieliła coś bardzo w rączkach stojąc i trzymając się mnie tak się zajęła, że pewnie sama nie zauważyła kiedy przestała mnie  potrzebować jako "poręczy" :). Stała tak sama może z 10 sek, no policzcie sobie to strasznie długo! Od tej chwili stoi sama coraz lepiej i bardziej świadomie :D  Kochamy Ciebie Nasze Słonko !

Ach nie będę Was dłużej trzymać w niepewności (ale to pięknie brzmi:)) -  proszę o to literka "a" z motywem pszczółki :








Jutro kolejna literka :)
  Do poczytania !

* Niania elektroniczna - super jest, dla nas nieoceniona. Nie słyszelibyśmy,że Mała się budzi. Ma też funkcję monitora oddechu. Niezbędna do dziś.
*"śpi już na noc" - bo u nas śpi już na noc znaczy do rana albo jeszcze nie na noc znaczy nie długo wstanie.

                                                                                *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz