18 gru 2013

Shoppingowanie czyli co w sklepach piszczy ! (Fotki)

A piszczało w sklepach do mnie sporo drobiazgów, ech nie każdy który piszczał mogłam zabrać do domku :) Ale te co zakupiłam mogę Wam pokazać. Martwiłam się jak to będzie, bo ostatnio moje wypady na zakupy do wielkich centrów handlowych kończyły się wielkimi zakupami, ale ... tylko dla Dzidzi. Ale udało mi się, drobiazg wpadł i dla mnie tym razem :)
Sieciówki rządzą !!!
A oto 'zdobycze' dla Mai :



 Słuchajcie nie znalazłam nigdzie ale to NIGDZIE gładkich czerwonych rajstop dla dziecka! No kurde, nie chcę w paseczki ani w kropeczki, w renifery też nie ! Gładkie bym 'kciała' no! Jak nie znajdę w tym tyg. a pewnie nie znajdę bo opcje sklepów mi się wyczerpały to założę Jej białe. Bo te rajstopy to na Wigilię miały być.

Modelka Maja : opaska, getry (ocieplacze), spodenki i szelki -H&M . Na zdjęciu są rajstopki granatowe a miały być beżowe, ale za to na bluzeczce są granatowe kwiatki :) Trochę misz-masz zrobiłam ale chciałam Wam choć trochę pokazać zakupy na Dzidzi :)

A dla Mamy :


Kozaczki, od 3 lat kolejny raz Big Star. Bo lubię. A okulary też BS bo taka promocja była:), że dwie rzeczy i 20% mniej od całego paragonu. Moje okulary mi się ost. połamały, a do prowadzenia muszę mieć czy to zima czy lato:) Słońce to słońce jest bezlitosne :)

A tu Maja w akcji rozpakowywania :)


Znalazła paragon ..

...i czyta i czyta....
.... i ogląda buty, sprawdza czy warte..



no to już obejrzane :)


Ech te kontrole :(


*


1 komentarz:

  1. Dopiero pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba i postanowiłam go obserwować, nominowałam Cię również do zabawy Liebster Blog Award, więc jeśli będziesz miała czas i ochotę to zapraszam do mnie, żeby się zapoznać ze szczególami...
    http://sandrabyla.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń