20 gru 2013

Wigilijny image i mój zawrót głowy.

BUCIKI DO SUKIENKI :)
Nawiązując do tematu ostatnich zakupów m.in. na Wigilię, kupiłam jeszcze jeden drobiazg do sukienki i zastanawiam się nad górą.




Miały być czerwone rajstopki, będą białe. Ale mam wybór co do bolerka jedno mam czerwone z długim rękawkiem :



I takie piękne futerkowe idealne, ale znów szare, szaro srebrne właściwie. Identycznie jak buciki :) :


I zgłupiałam :)*

Jak Ją ubiorę, to pewnie problem sam się wyjaśni;)

A co Wy na to ?

* nie no, luz jeszcze nie zwariowałam:) mam tez inne zajęcia ;)



.

4 komentarze:

  1. Wszystko śliczne, jak znam życie to Majeczka sama wybierze, najważniejsze żeby było jej wygodnie i nie za gorąco. Dla swoich Dzieciaczków tak jak Ty, przygotowywałam super zestawy ale nigdy nie poszło po mojej myśli. Oby u Ciebie poszło "gładko" hihihi. Franio odlicza dni do Wigilii i męczy mnie pytaniami, jak Mikołaj zmieści się w kominie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jutro wielki dzień strojenia, właściwie to nawet 3 dni :). Zobaczymy na co nam Maja pozwoli, ja się przygotowałam, a co będzie to będzie. Póki co, Maja za mała, Świętego Mikołaja ma... hmm... może tak - jest Jej obojętny. Więc na razie mamy względny spokój z niecierpliwością dziecka typu a kiedy?, a jak ? :) Wszytko przed nami :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !!!

      Usuń