25 gru 2013

10 !


10 miesięcy !
DZIŚ :) ! Tak szybciutko piszę , bo padam już .
A chciałam załapać się jeszcze na dziś z tym postem :)
Maja co miesiąc łapie nowe umiejętności !

W tym miesiącu :

1. "przede wszystkim wyszedł mi nowy ząbek"
2. "nauczyłam się wspinać na wypoczynek:)"
3. "nauczyłam się Lotusa, zdecydowanie mu dokuczam"
4. "rozmawiam nowym dialektem, a rodzice się śmieją, że ja 'warczę' :)"
5. "chodzę 'sama'  gdy ktoś mnie trzyma za obydwie rączki"
6. "udało mi się powiedzieć parę razy 'mamamama' a nie tylko 'tata',
      bo 'tata' to już mówię bardzo dobrze:"
7. "w końcu robię 'papa', wszędzie robię i kiedy mam tylko ochotę :),
      to jest fajne bo jak zrobię 'papa' to wszyscy się cieszą jak dzieci "
8. "w dalszym ciągu jem Pedigree Lotusa, dziś też się poczęstowałam"

Kochamy Cię !!!

 .

.

p.s. dziękujemy Cioci Kasi T. za pamięć i życzenia ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz