25 sty 2014

UWAGA NA PODRÓBKI ! +nowe zdjęcia

Oryginalny znaczek CE
PODRÓBA CE - China Export


 Słuchajcie , temat szybki , przed wyjściem na basen:)
Ale bardzo ważny i myślę istotny dla wielu rodziców jak nie dla wszystkich (mam nadzieję).
Otóż piszę o znaku CE , w skrócie na mój rozum - produkt oznakowany tym znakiem spełnia europejskie normy bezpieczeństwa. Jakoś tak. Czyli ,że nie zawiera szkodliwego dla zdrowia Bisfenolu  , i innych potworów.

Wiecie już,że jestem allegrowa, tak właśnie i czasem jak każdy z nas wpadam w pułapki. Kupiłam ostatnio puzzle Mai, właśnie takie piankowe na podłogę (u nas w domu nie zaznasz dywanu).  Sprzedawca obiecywał, że produkt jest oznaczony właśnie CE, i jest super bezpieczny.
Taaa, a oto zdjęcia tego produktu, szkoda,że nie możecie poczuć 'zapachu' tych pianek. :(
Puzzle w pn. odsyłam sprzedawcy z powrotem ..










ps. puzzle , które kupił tatuś Mai w sklepie stacjonarnym  TAKIE , są wyprodukowane w Malezji, w ogóle nie mają zapachu i zawierają wszelkie normy bezpieczeństwa z CE na czele. A i nadają się dla dzieci od lat 0 !!!




l

.

2 komentarze:

  1. nie słyszałam o China Export, dziękuję za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam już jakiś czas temu, ale teraz dopiero bezpośrednio się z tym spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń