15 gru 2013

Liebster Blog Award. Pytania i odpowiedzi.


Mój blog został nominowany Liebster Blog Award :) Przez Ewę K. i Darię S. dziękuję Wam Dziewczynki :) Jestem na "początku drogi blogowej" i obiecuję pisać dalej :) Na Wasze pytania odpowiem niebawem :) Pozdrawiam !

Nominacja od Ewy.K. http://kocimietablog.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award_15.html :

1.       Twój idealny poranek?
Każdy jeden gdy budzi mnie nasza Dzidzia :* 

2.      Bycie matką sprawiło, że…
Świat przestał być Matrixem 

 3.      W biegu codziennego dnia zatrzymuję się, gdy…
okazuję się,że po raz kolejny coś wartego mojej uwagi właśnie mi umknęło ;)

 4.      Moja pasja, moja miłość.
Moje Dziecko. Fotografia (pasja i sposób na życie). Zwierzęta. Podróże ! 

5.      Idealny film na zimowe wieczory .
Oł, jest tego sporo i o różnej tematyce zależy od humoru mego :) 

6.      Jak wyobrażasz sobie swoje dziecko za 10 lat.
No właśnie:). Często o tym myślę:) i zaraz się 'uderzam w głowę' , czas tak szybko płynie , dlatego zostaję tu i teraz. Nie chcę stracić żadnego dnia. Każdy jest inny a Ona rośnie i rośnie:)
7.      Do całkowitego spełnienia brakuje mi…
rozpoczęcia wyczekanej własnej działalności :) 

8.     Smak Twojego dzieciństwa
blok czekoladowy i placki ziemniaczane Babci:) 
 
9.      Twoje życiowe inspiracje
w mojej głowie zawsze huczało pełno pomysłów , skąd ? nie wiem:)
teraz też pomaga mi Maja :) 

 10.  Bajka Twojego dzieciństwa
Jaś i Małgosia , Kot w butach i Smok wawelski
 - te pamiętam najbardziej i pierwsze przyszły mi do głowy czytając to pyt. 
 
11.   Relaksuje mnie…
aparat i książka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz